Monday 19 March 2012

tension!!!! tension!!!!! tension!!!

saat tension buat diriku...final seolah-olah macam dah membunuh diriku...
arrrrrggggghhhhh tidak...aku kena study statistik dalam keadaan resah teramat sangat kerana aku terfikirkan masalah family yang aku hadapi sekarang..aku tahu aku seorang adeq yang sering wt xkisah hal-hal yang melibatkan melibatkan akak-akak aku sekalian..malas nak masuk campur..adeq
yang sering tidak ambil kesah pe yang akak-akak aku wat pada aku,aku bukan ape sebenarnyer malas nak amek tahu dan malas nk amek kisah...yela sebab akak la katakn..tetapi bila diberi peluang semakin hari semakin keterlalauan perangai dyeorang terhadap aku,bila jadi baik pun susah,tambah jahat lagi ahhhh susah kn hidup..tapi camner pun aku akan buktikan pada dyeorang aku mampu wat yang terbaik dari dyeorang..chaiyok!!!chaiyok!!!chaiyok!!! ieda jangan mudah mengalah dengan dugaan yang engkau hadapi sekarang...aku nak fokus pada study ahhhh tolong jangan fikirkan sal benda ni dulu..ya Allah bantu lah hamba mu yang lemah ini untuk hadapi dugaan yang terlalu berat ini..kuatkan lah semangat dalam diriku ini supaya aku dapat hadapinya dan dapat menyelesaikan permasalahan yang berlaku dengan baik dan tersusun supaya tiada yang terluka.

No comments:

Post a Comment