Friday 11 January 2013

tanggal jumaat 11/1/13

aku nak kongsi ahhh sikit pasal tanggal ni..tapi tak da la best sangat pun tapi ntah aku nak juga cerita..
malam sebelum 11/1 ni aku study la subjek microprocessor.. ni la pe yang aku kene belajar..teruk betul la..aku ni manufacturing  bukan electronic ntah pape kene mengadap subjek ni..pape pun aku kena terima la kan..huuurrrmmm




aku study pun disebabkan besok tue nak exam..ni salah satu subjek yang aku takut untuk sem 4 ni..hahhaha takut la sangatkan..then dah la study sambil online facebook dengar lagu lagi tue..hahaha memang hampeh la nak masuk sangatkan.. masa tengah study tue aku punyer la lapar tahap gaban dah ni..masa tue dah lambat dah pukul hampir 1 pagi.. aq ngan kawan aku ni pegi la nak makan alih-alih kedai dah nak tutup..huhu terpakse tahan lapar..bila balik sambung la aktiviti aku sebelum keluar tadi..pe lagi study ahhh beb..then sedar tak sedar dah pukul 3 pagi.. aku pun dah ngantuk aku pun tidur ahhh.. dah la besok tue kelas pukul 9. pagi lab pulak tue..hahhaa terbaik dari ladang ahhh...then pagi tue aku bangun subuh lepas subuh aku tidur balik sebab terlalu ngantuk la katakan.. hahaha..lepas tue pulak aku terjaga la pukul 7.30 pagi.. sebab aku nak naik bus pukul 8..kelas pukul 9..budak baik ahhh katakan bangun awal nak pegi kampus awal..hahahah macam pe annn..bajet baik je kan..

saat kelas dah start :-lab metrology 

group aku kene buat experiment tajuk ni :-


masa nak buat tue aku dengan bersemangat nak buat alih-alih technician try cuba test ahhh nak buat experiment rupanyer experiment yang kiteorang nak buat tue kene cancel..hahha sedih hilang terus semangat aku..nak tahu kenapa cancel???hahhaa of course la alatan dia da problem.. terpaksa la aku kena buat experiment lain..
 
then ni la tajuknya
 
dah la sample nak buat experiment ada satu je bagi setiap kumpulan

satu sample alatan yang nak digunakan tue dah la banyak
 haissshhh geram pulak aku..selalunya kalau group aku buat experiment 30 minit dah siap..
tapi untuk experiment ni masa 3 jam yang diberikan tetap tak cukup..sampai experiment tak siap la...hahhaha kesian experiment tak siap..nampak sangat nanti bila nak buat report kene taipo resultnya la kan...

lepas tue aku keluar kelas dengan perasan tak puas aty... arrrgghh sakit pulak hati ni kan

hhaha aku rasa dah la tue untuk sebelum yang tengah hari... dah tibe masenya aku nak fokus betul2 untuk study sebab ada test petang nanti...addddiiiooouuussss 



No comments:

Post a Comment