Saturday 13 April 2013

auto cad punyer cite

aku sekarang ni dalam proses industrial training..haishh first tulis pun nampak sangat aku guna bahasa rojak ayat campur bm,bi..haiishhh budak zaman sekarang ni..tapi ada aku kisah hahhaha..
okey aku mulakan cerita industry yang aku dapat HICOM DIECASTING area shah alam seksyen 27 bhaii..giler jauh dengan tempat yang aku tinggal..aku tinggal area seksyen 7 pulak tue..
aku pergi kerja lebih kurang 25 minit ah..memang kene bangun awal giler. Department yang aku dapat ni mould engineering & development..Masa sebelum aku masuk aku dah di beritahu oleh industrial supervisor a.k.a en.lan merangkap PA aku department tue semua lelaki blinnnggg terkesima aku..hahhaha biar betul..aku dah mula ber fikir macam mane la aku nak buat keja dalam keadaan bilik tue yang semua lelaki..dah la open concept pulak tue..haiiisshhh problem betul...dah la kerja aku kat situ mengadap drawing je..boleh berpinar-pinar mata aku.. <berpinar-pinar> hahaha terlalu berbahasa la pulak kan..kena updates lagi,check dimension lagi,new register lagi,check kemasukkan die drawing baru,nak buat auto cad drawing lagi, kena masuk workshop dia check setiap casting yang dah siap setiap jam dan macam-macam lagi ahhh

hehehe rasa nak post gambar yang menarik je bagi aku

hahha aku rasa ni je la drawing yang aku boleh buat tanpa bantuan supervisor aku..

ni holder 2190

housing 6 cavity(item 10)


bush holder 

housing 6 cavity (item 2)


housing 6 cavity(item 4)

housing 6 cavity (item 7)

piston bottom cone


case transaxle

sekarang aku dah dapat belajar banyak sangat tip-tip dari en. lan hehhehe nasib dia jenis yang sporting dan tahan dengan perangai aku yang banyak tanya ni..

hehehe adious

No comments:

Post a Comment